BLOG

KUVAJTE I ČITAJTE SA NAMA

Sezonsko povrće
16.07.2017.

Sezonsko povrće

Pročitajte koje povrće treba da jedete tokom jula za jačanje imuniteta i čuvanje zdravlja!
 
EasyBox se vodi filozofijom sezonske ishrane, pa naše recepte kreiramo sa povrćem koje je u sezoni.
Jesti sezonske namirnice znači maksimalno uživati u njihovom ukusu, a istovremeno štedeti. Takođe čuvate okruženje i zdravlje jer za zrenje sezonskih namirnica nisu potrebni veštački dodatci i hemikalije.
 
Saznajte koje namirnice su u julu vredne vaše pažnje jer oduševljavaju ukusom i hranljivim sastojcima.
 
Najbolje povrće u julu:
 
Krastavci
 
Sadrže malo zasićenih masnih kiselina, holesterola i soli. Dobar su izvor vitamina A, magnezijuma, fosfora i mangana. Odličan su izvor vitamina C, K i kalijuma. Krastavac je ukusan svež i bez ikakvih dodataka. Najčešće se jede u kombinacijama s raznim povrćem kao salata.
 
Tikvice
 
Sadrže malo zasićenih masnih kiselina i soli, i malo holesterola. Dobar su izvor proteina, vitamina A, tiamina, niacina i fosfora. Odličan su izvor dijetalnih vlakana, vitamina C, K, riboflavina, vitamina B6, folne kiseline, magnezijum, kalijuma i mangana. Tikvice su blagog ukusa i odlično se slažu s gotovo svim jelima. Možete ih pripremati kao supu, sos ili zapeći kao prilog.
Na našem meniju ove nedelje probajte neodoljivu Azijsku salatu sa grilovanim tikvicama!
 
Paprike
 
U julu započinje sezona paprika. One su dobar izbor tiamina, niacina, folne kiseline, magnezijuma i bakra, a odličan izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K, B6, kalija i mangana. Paprike su ukusne sveže i bez ikakvih dodataka. Njihov ukus je neobičan, gorkasto sladak.
 
Boranija
 
Mahunarke su dobar izvor proteina, tiamina, riboflavina, niacina, vitamina B6, kalcija, gvožđa, magnezijuma, fosfora, kalijuma i bakra. Odličan su izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K, folne kiseline i mangana. Boraniju najčešće pripremamo kao varivo ili salatu.
 
Kukuruz
 
Sezona kukuruza tek započinje u julu. Sadrži malo zasićenih masnih kiselina, holesterola i soli. Dobar je izvor dijetalnih vlakana, tiamina i folne kiseline. Kukuruz možete pripremati na razne načine, ali ga po pravilu najčešće kuvamo ili pečemo.

Pogledajte naše recepte za ovu nedelju i izaberite savršena i zdrava jela koja ćete sa radošću spremati.

Izvor: Lovesensa
 

Galerija

POVRATAK NA PRETHODNU STRANU